.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نگرانی یک نماینده از انتشار نوار سخنرانی اش!

در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، بخش هایی از یک سخنرانی ایراد شده توسط حجةالاسلام حمید رسایی بین نمایندگان توزیع شد که ظاهرا حاشیه های مربوط به این اقدام، وی را رها نکرده است.

به گزارش «تابناک»، این نماینده حامی دولت با اینکه در صحن علنی مجلس مطالب منتشر شده درباره سخنرانی‌ اش را ملغمه‌ای از راست و دروغ خوانده اما در همین حال درخواست نوار سخنرانی وی از سوی دیگر نماینده ها، برای این نماینده نگرانی های جدی ایجاد کرده است.

بنابر این گزارش، ظاهرا حجةالاسلام رسایی در سخنرانی مزبور ادعا کرده است که اقلیتی در مجلس وجود دارند ـ شامل وی، حسینیان، زارعی و... ـ و تنها این اقلیت هستند که نمایندگی فکری مقام معظم رهبری را دارند!

وی ضمن واردکردن اتهاماتی به چهره های شاخص اصواگرایی از جمله محسن رضایی و علی لاریجانی، مدعی شده که به دنبال آن است که خواص باطل و مردود در لیست اصولگراها حضور نداشته باشند.

بر اساس برگه منتشر شده در مجلس، رسایی در واکنش به اعتراض برخی حاضران در جلسه سخنرانی، عصبانی شده و به ایشان پرخاش هم کرده است.

اگرچه دفتر مقام معظم رهبری تاکنون چندین بار اعلام کرده است که انتشار سخنان معظم له تنها از مجرای این دفتر معتبر است، اما رسایی در سخنرانی خود به نقل از مقام معظم رهبری مطالب خاصی را مطرح کرده است.

گفته می شود سخنان رسایی با اعتراض جمعی از دوستان نزدیک وی در مجلس روبرو شده و وی قصد دارد از انتشار نوار سخنانش که می تواند برای شخص وی و جریان سیاسی متبوعش اشکالاتی وارد سازد، جلوگیری کند./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.